W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Bielsk

Plac Wolności 3a

09-230 Bielsk


Tel.  (24) 265-01-01

Fax  (24) 265-01-05

email: gmina@bielsk.pl

strona internetowa: www.bielsk.pl


NIP: 774-322-39-07

REGON: 611015566

Identyfikator gminy TERYT: 1419012

Adres elektronicznej skrzynki podawczej gminy
na platformie ePUAP: /opk6uq100y/SkrytkaESP


Ogłoszenie dotyczące wyniku postępowania rekrutacyjnego

OGŁOSZENIE

Z DNIA 12 PAŹDZIERNIKA 2020 ROKU

dotyczące wyniku postępowania rekrutacyjnego

w Urzędzie Gminy w Bielsku

na stanowisko pracownika ds. gospodarki gruntami, centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zarządu mieniem komunalnym

Informuję, iż w związku z zakończeniem procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze:

Pracownika ds. gospodarki gruntami, centralnej ewidencji i informacji o  działalności gospodarczej, zarządu mieniem komunalnym


i rezygnacją z zatrudnienia wyłonionego kandydata Pani Iwony Reszczyńskiej, został wybrany kolejny kandydat z listy tj.:


Pan Adam Lewandowski , zamieszkały w Sękowie.


Uzasadnienie dokonanego wyboru:


Kandydat spełnił wymogi formalne, jednocześnie wykazał się znajomością zagadnień związanych z  samorządem gminnym i administracją publiczną oraz obszarem merytorycznym, niezbędnym na oferowanym wolnym stanowisku urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o  naborze.

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

                                                                                                          / -/ Krystyna Chyba

Powiadom znajomego