W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Bielsk

Plac Wolności 3a

09-230 Bielsk


Tel.  (24) 265-01-01

Fax  (24) 265-01-05

email: gmina@bielsk.pl

strona internetowa: www.bielsk.pl


NIP: 774-322-39-07

REGON: 611015566

Identyfikator gminy TERYT: 1419012

Adres elektronicznej skrzynki podawczej gminy
na platformie ePUAP: /opk6uq100y/SkrytkaESP


Powrót

II Zapytanie ofertowe dla zadania: Działania edukacyjno-informacyjne wspierające czyste powietrze na terenie Gminy Bielsk

RRiRG.S.6228.2.2022



Załącznik Nr 3
                                                                                   do Regulaminu Zamówień Publicznych

 

Bielsk, dnia 14.09.2022 r.



 

                                                                                                                                   

Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000,00



 

I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Bielsk,  09-230 Bielsk  ul. Plac Wolności 3A, NIP – 7743223907.



W związku z prowadzonym II postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000,00 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia pn. Działania edukacyjno-informacyjne wspierające czyste powietrze na terenie Gminy Bielsk w ramach programu „Mazowsze dla czystego powietrza 2022” obejmującego:

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 

 

A. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest organizacja działań edukacyjno-informacyjnych wspierających czyste powietrze na terenie Gminy Bielsk polegajce na:

 

- organizacja 3 spotkań skierowanych do mieszkańców;

- zamieszczenie w prasie lokalnej 2 artykułów na temat obowiązujących przepisów w zakresie ochrony powietrza i konieczności ich przestrzegania;

- przygotowanie i dystrybucja materiałów edukacyjnych (ulotki – 1000 szt., plakaty – 42 szt., broszury-200 szt., banerów – 10 szt.).

- usługa polegająca na zapewnieniu eko-edukatora.



Zamawiający wskaże miejsca i terminy organizacji spotkań dla mieszkańców z udziałem eko-edukatora na terenie gminy Bielsk.

 

Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

·         Organizacja 3 spotkań skierowanych do mieszkańców Gminy Bielsk w wyznaczonym terminie i miejscu. Spotkania będą odbywać się w tygodniowych odstępach w trakcie, których Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział eko-edukatora. Koniecznym załącznikiem do oferty jest projekt programu każdego ze spotkań (po podpisaniu umowy program każdego ze spotkań musi być zaakceptowany nie później niż na dzień przed terminem spotkania). Czas trwania każdego ze spotkań to min. 1 godzina. Wykonawca w trakcie spotkania zobowiązany jest do rozpropagowania ulotek wśród uczestników, rozwieszenia banerów przed lokalem oraz wykonania min 5 zdjęć wysokiej jakości z każdego ze spotkań.

·         Zamieszczenie w prasie lokalnej 2 artykułów na temat obowiązujących przepisów w zakresie ochrony powietrza i konieczności ich przestrzegania. W ramach niniejszego zakresu należy zamieścić 2 artykuły skierowane do Mieszkańców Gminy Bielsk w dwóch oddzielnych wydaniach prasy lokalnej np. Tygodnika Płockiego. Każdy z artykułów musi być inaczej zredagowany, zawierać min. 350 słów zajmować min. 1 stronę formatu A4.  Wyklucza się zamieszczenie artykułów w biuletynie informacyjnym Wieści Gminne wydawanym przez Urząd Gminy w Bielsku. Tekst oraz wydawnictwo przed publikacją musi być zaakceptowane przez Zamawiającego. 

·         Przygotowanie i dystrybucja materiałów edukacyjnych (ulotki – 1000 szt., plakaty – 42 szt., 

broszury-200 szt., banerów – 10 szt.). W ramach niniejszego zakresu Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania: 

-         ulotek w ilości 1000 szt. na temat obowiązujących przepisów w zakresie ochrony powietrza i konieczności ich przestrzegania w postaci kolorowych obustronnych wydruków w formacie A5, na papierze o gramaturze min. 100. Projekt ulotek przed wydrukiem musi być zaakceptowany przez Zamawiającego;

-         plakaty w ilości 42 szt. na temat obowiązujących przepisów w zakresie ochrony powietrza i konieczności ich przestrzegania w postaci kolorowych jednostronnych wydruków w formacie A3, na papierze o gramaturze min. 100. Projekt plakatu przed wydrukiem musi być zaakceptowany przez Zamawiającego;

-         broszur w ilości 200 szt. na temat obowiązujących przepisów w zakresie ochrony powietrza i konieczności ich przestrzegania w postaci kolorowych obustronnych wydruków w formacie A4, na papierze o gramaturze min. 100. Projekt broszury przed wydrukiem musi być zaakceptowany przez Zamawiającego;

-         banerów w ilości 10 szt. na temat obowiązujących przepisów w zakresie ochrony powietrza i konieczności ich przestrzegania w postaci kolorowych jednostronnych wydruków na tworzywie sztucznym, laminowanych na podłożu np. Frontlit o gramaturze 510 g z przeplotem. Każdy z banerów powinien być w formacie min. 120 cm na 60 cm, posiadać oczka stalowe do mocowania. Projekt banneru musi uzyskać akceptację zamawiającego.

·         usługa polegająca na zapewnieniu eko-edukatora. W ramach zadania na spotykanych z mieszkańcami należy zapewnić udział eko-edukuatora. Eko-edukator powinien posiadać wiedzę na temat obowiązujących przepisów w zakresie ochrony powietrza i konieczności ich przestrzegania oraz umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu spotkań i przekazywaniu wiedzy. 


B. PODMIOT ZAMÓWIENIA :  

 
Zamówieniem niniejszym objęte są następujące podmioty:
 

Wszyscy Mieszkańcy Gmin Bielsk.

 

C.  ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY:

1.     Czas obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 10.11.2022 r. 

2.     Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 

3.     Sądem właściwym do rozpatrywania sporów wynikłych z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 

4.     Przedstawicielami Zamawiającego w trakcie realizacji zadania będą: Sławomir Pietera – Inspektor.

5.     Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku gdy: 

a)     zaistnieje konieczność rozszerzenia lub zmniejszenia przedmiotu umowy w związku 
z koniecznością wykonywania zadań nałożonych na jednostki samorządu terytorialnego ustawami, 

6.     Płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia. Faktura z 30 dniowym terminem płatności od dania wpłynięcia do Urzędu Gminy w Bielsku.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZADANIA: od dnia podpisania umowy do dnia 10.11.2022 r.


IV. SPOSÓB OBLICZENIA CENY: Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 
Oprócz ceny proszę również o podanie:

– terminu wykonania zamówienia,

– warunków płatności,


V. SPOSÓB SKŁADANIA OFERTY:

 
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 20.09.2022 r. godz. 10:00

Dopuszcza się złożenie oferty:



– w formie pisemnej na adres: pok. 111, piętro I sekretariat Urzędu Gminy w Bielsku, 
                                                                     Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk

                                                                           
– za pośrednictwem faksu                                                      24 265 01 05

lub

– za pośrednictwem poczty elektronicznej                             gmina@bielsk.pl

                                                                           
VI. DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ : 

 
1)   oświadczenie o spełnieniu warunków;

2)   kopię potwierdzonych za zgodność z oryginałem referencji w zakresie 2 usług wykonywanych w okresie 3 lat w zakresie edukacji ekologicznej.

 

VII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY:

 

1. Określenie wag procentowych kryteriów:  

a)     Cena – 100 %

 
Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto. Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.

 

VIII. INFORMACJE DODATKOWE :
 

1.     Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza* możliwości złożenia ofert częściowych i wariantowych.

2.     Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.

3.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.

4.     Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty zobowiązany jest dostarczyć projekt umowy zgodny z zapisami niniejszego zapytania cenowego (w szczególności określenie właściwego zakresu usługi). Za istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy Zamawiający uznaje w szczególności te zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji pozostałych zapisów umownych w drodze negocjacji.

5.     Zamawiający odrzuci ofertę niezgodną z zapisami niniejszego zapytania cenowego.

6.     W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

7.     Ewentualne pytania dotyczące przygotowania oferty należy kierować do: Urząd Gminy w Bielsku, Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk, nr fax: 24 265 01 05 lub gmina@bielsk.pl

8.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)     unieważnienia postępowania bez wskazania przyczyn,

b)    dokonania wyboru oferty bez podania uzasadnienia.

9.     W przypadku przekroczenia zabezpieczonych środków finansowych na przedmiotowe zadanie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia wielkości zamówienia do wysokości posiadanych środków finansowych.  

 

 IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:   

1.      15 dni od dnia składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 

 

X. INFORMACJE ZAMAWIAJĄCEGO DO CELÓW PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1.     W związku z finasowaniem zadania ze środków Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla czystego powietrza 2022” przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Regulaminem w/w programu. 

XI. Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO przysługują Pani/Panu określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Bielsk reprezentowany przez Wójta Gminy Bielsk.

2. Z administratorem danych może się Pani/Pan skontaktować pod adresem: Urząd Gminy Bielsk, Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk, tel.: 24 265-01-01, e-mail: gmina@bielsk.pl

3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych. Jeżeli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Bielsk, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan z nim skontaktować pod adresem e-mail: iod@bielsk.pl 

4. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody.

5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w celach:  

a) wypełnienia przez nas obowiązku prawnego, wynikającego z przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019r. poz. 506 ze zm.) oraz innych przepisów prawa regulujących działanie samorządu gminnego.

b) realizacji umów zawartych z kontrahentami,

c) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody, w zakresie i celu określonym w treści tej zgody.

6. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 5 będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe wyłącznie:

a) naszym pracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,

b) podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy wykonywanie zadań,

c) innym organom administracji państwowej lub samorządowej, jeśli obowiązują nas do tego przepisy prawa.

7. Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w ramach dokumentacji prowadzonej przez Urząd Gminy Bielsk  na podstawie przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

8. W związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:

a) dostępu do treści danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,  

b) sprostowania danych,

c) usunięcia danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody; w pozostałych przypadkach, w których przetwarzamy dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,

d) ograniczenia przetwarzania danych,

e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których posiadamy uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.

9. W przypadkach, w których przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.  

10. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie przez nas Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,  przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2 (kod pocztowy: 00-193 Warszawa), w przypadku gdy zachodzi poważne popełnienie naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, które Państwa dotyczą.

11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji gdy przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe na podstawie przepisów prawa lub gdy jest to warunkiem zawarcia umowy.

12. W sytuacji gdy przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do podjęcia przez nas dalszych czynności.

13. Pani/Pana danych osobowych nie będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany i dane osobowe nie będą profilowane.

14. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej

 

Załączniki :

1/ Załącznik nr 1 - OFERTA WYKONAWCY W TRYBIE  ZAPYTANIA CENOWEGO



 

                                                                                               ..................................... ……….……..

(podpis Kierownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej)



 

Otrzymują:

1.     Referat Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego.
 

*/ niepotrzebne skreślić

 

Załączniki

Powiadom znajomego