Gmina Bielsk

Pow.płocki

 

PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ w roku 2017

Lp.

Przedmiot zamówienia

Rodzaj zamówienia

Przewidywany tryb lub procedura udzielenia zamówienia

Orientacyjna wartość zamówienia

Przewidywany termin wszczęcia postępowania

1

Przebudowa drogi gminnej Rudowo – Ułtowo

Usługi

Przetarg nieograniczony

70000,00

II kwartał

2

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Zągoty, Cekanowo, Bielsk

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

4000000,00

III kwartał

3

Budowa stacji uzdatniania wody w Smolinie

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

260000,00

III kwartał

4

Przebudowa dróg gminnych Umienino - Pęszyno

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

1343500,00

I kwartał

5

Przebudowa i budowa ulic osiedlowych w m. Bielsk – ul. Stodólna Wschodnia, Gen. K. Świerczewskiego, Wł. Broniewskiego, 22 Lipca, Cisowa, Modrzewiowa, Brzozowa, Jesionowa, Klonowa, Kasztanowa, Czereśniowa, Morelowa, Krótka, Wiśniowa

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

2910000,00

IV kwartał

6

Przebudowa drogi gminnej Dębsk - Tłubice

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

90000,00

I kwartał

7

Przebudowa drogi gminnej Jaroszewo Biskupie – Jaroszewo Wieś

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

290000,00

I kwartał

8

Przebudowa drogi gminnej Rudowo – Leszczyn Księży

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

250000,00

II kwartał

9

Przebudowa drogi gminnej w m. Giżyno

Usługi

Przetarg nieograniczony

110000,00

II kwartał

10

Przebudowa drogi gminnej w m. Jączewo

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

200000,00

I kwartał

11

Przebudowa drogi gminnej w m. Kuchary-Jeżewo

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

110000,00

I kwartał

12

Przebudowa drogi gminnej w m. Bolechowice

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

70000,00

I kwartał

13

Przebudowa drogi gminnej w m. Konary

Roboty budowlane

Przetarg nieograniczony

200000,00

I kwartał

 

W ó j t

(-) Józef Rozkosz

 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nieodpłatna Pomoc Prawna na terenie Powiatu Płockiego w 2017 roku


Zakres nieodpłatnej pomocy prawnej

Nieodpłatna pomoc prawna obejmuje:

1)  poinformowanie osoby uprawnionej o obowiązującym stanie prawnym, o przysługujących jej uprawnieniach lub o spoczywających na niej obowiązkach lub

2)  wskazanie osobie uprawnionej sposobu rozwiązania jej problemu prawnego, lub

3)  udzielenie pomocy w sporządzeniu projektu pisma w sprawach, o których mowa w pkt 1 i 2, z wyłączeniem pism procesowych w toczącym się postępowaniu przygotowawczym lub sądowym i pism w toczącym się postępowaniu sądowoadministracyjnym, lub

4)  sporządzenie projektu pisma o zwolnienie od kosztów sądowych lub ustanowienie pełnomocnika z urzędu w postępowaniu sądowym lub ustanowienie adwokata, radcy prawnego, doradcy podatkowego lub rzecznika patentowego w postępowaniu sądowoadministracyjnym.

Nieodpłatna pomoc prawna nie obejmuje spraw:

1)  podatkowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej;

2)  z zakresu prawa celnego, dewizowego i handlowego;

3)  związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, z wyjątkiem przygotowania do rozpoczęcia tej działalności.

Osoby, którym przysługuje nieodpłatna pomoc prawna
i rodzaj dokumentu potwierdzające w/w uprawnienie

I.     Nieodpłatna pomoc prawna przysługuje osobie fizycznej:

1)  której w okresie 12 miesięcy poprzedzających zwrócenie się o udzielenie nieodpłatnej pomocy prawnej zostało przyznane świadczenie z pomocy społecznej na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2016 r. poz. 930 ze zm.) i wobec której w tym okresie nie wydano decyzji o zwrocie nienależnie pobranego świadczenia lub

2)  która posiada ważną Kartę Dużej Rodziny, o której mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny (Dz.U. z 2016 r. poz. 785 ze zm.), lub

3)  która uzyskała zaświadczenie, o którym mowa w ustawie z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1255), lub

4)  która posiada ważną legitymację weterana albo legitymację weterana poszkodowanego, o których mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa (Dz.U. Nr 205, poz. 1203), lub

5)  która nie ukończyła 26 lat, lub

6)  która ukończyła 65 lat, lub

7)  która w wyniku wystąpienia klęski żywiołowej, katastrofy naturalnej lub awarii technicznej znalazła się w sytuacji zagrożenia lub poniosła straty, lub

8) która jest w ciąży.

II.   Prawo do nieodpłatnej pomocy prawnej osoba uprawniona, o której mowa w:

1) pkt I. 1 – wykazuje przez przedłożenie oryginału albo odpisu decyzji o przyznaniu świadczenia z pomocy społecznej lub zaświadczenia o udzieleniu świadczenia, o którym mowa w art. 106 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;

2) pkt I. 2 – wykazuje przez przedłożenie ważnej Karty Dużej Rodziny, o której mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny;

3) pkt I. 3 – wykazuje przez przedłożenie zaświadczenia, o którym mowa w ustawie z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego;

4) pkt I. 4 – wykazuje przez przedłożenie ważnej legitymacji weterana albo legitymacji weterana poszkodowanego, o których mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa;

5) pkt I. 5 i 6 – wykazuje przez przedłożenie dokumentu stwierdzającego tożsamość;

6) pkt I. 7 – wykazuje przez złożenie oświadczenia, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w tym przepisie;

7) pkt I. 8 – wykazuje się przez przedłożenie dokumentu potwierdzającego ciążę.

III. Osoba uprawniona, o której mowa w pkt I. 1, przed uzyskaniem nieodpłatnej pomocy prawnej składa pisemne oświadczenie, że nie wydano wobec niej decyzji o zwrocie nienależnie pobranego świadczenia.

IV.  Osobie uprawnionej, o której mowa w pkt I. 1 – 6 i 8, wymagającej niezwłocznego uzyskania nieodpłatnej pomocy prawnej w przypadku sytuacji kryzysowej lub zdarzenia losowego, nieodpłatna pomoc prawna jest udzielana na podstawie pisemnego oświadczenia, że jest ona uprawniona do jej uzyskania na podstawie pkt I. 1 – 6 i 8, a z uwagi na sytuację kryzysową lub zdarzenie losowe nie jest w stanie przedstawić dokumentów wymienionych w pkt. II. 1 – 5 i 7.

V. Nieodpłatna pomoc prawna dla osób, o których mowa w pkt I.8 jest udzielana w zakresie związanym z ciążą i urodzeniem dziecka, w szczególności praw rodzicielskich i uprawnień pracowniczych.

VI.  Oświadczenia, o których mowa w pkt II. 6 oraz w pkt. III i IV, osoba uprawniona składa udzielającemu nieodpłatnej pomocy prawnej pod rygorem odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nich klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.

PUNKTY NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ W POWIECIE PŁOCKIM w 2017 r.

Punkt

Porozumienie z Gminą/Powiat Płocki

Lokalizacja punktu udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej

Harmonogram udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej

Podmiot świadczący nieodpłatną pomoc prawną

1

 

Powiat Płocki

 

Starostwo Powiatowe w Płocku

09-400 Płock

ul. Bielska 59

 

Poniedziałek – piątek

w godzinach 9 00 – 13 00

 

Łącznie 5 osób – 3 radców prawnych i 2 adwokatów.

Radcy prawni: poniedziałek, środa, piątek.

Adwokaci: wtorek i czwartek.

2

Powiat Płocki

Zespół Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie

ul. Niepodległości 11, 09-450 Wyszogród

Wtorek, piątek

w godzinach 9 00 – 13 00

 

Łącznie 5 osób – 2 radców prawnych i 3 adwokatów.

Radcy prawni: wtorek i czwartek.

Adwokaci: poniedziałek, środa, piątek.

Gmina Brudzeń Duży

Urząd Gminy Brudzeń Duży

ul. Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży

Środa

w godzinach 10 00 – 14 00

 

Gmina Nowy Duninów

Urząd Gminy w Nowym Duninowie,

ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

parter - pokój nr 1

Poniedziałek, czwartek

w godzinach 8 00 – 12 00

 

3

Gmina Bulkowo

Szkoła Podstawowa we Włókach,

Włóki 16, 09-454 Bulkowo, pokój 1 i 2

 

Poniedziałek, wtorek

w godzinach 9 00 – 13 00

Stowarzyszenie Centrum Innowacji Społeczeństwa Informacyjnego

Gmina Mała Wieś

Lokal w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Małej Wsi

ul. Płońska 2, 09-460 Mała Wieś

 

Środa, piątek

w godzinach 9 00 – 13 00

Gmina Bielsk

 

Urząd Gminy Bielsk

Pl. Wolności 3a, 09-230 Bielsk

 

Czwartek

w godzinach 9 00 – 13 00

4

Gmina Gąbin

Urząd Miasta i Gminy Gąbin,

09- 530 Gąbin

ul. Stary Rynek 16, pokój nr 5 (parter)

Poniedziałek

w godzinach 8 00 – 12 30 i środa

w godzinach 13 30 – 18 00

Stowarzyszenie Mazowsze Razem

Gmina Drobin

Lokal w Miejsko – Gminnej Bibliotece w Drobinie

ul. Rynek 1, 09-210 Drobin

Wtorek

w godzinach 8 30 – 13 00

Gmina Słupno

Lokal w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupnie

(parter)

ul. Warszawska 26 A, 09-472 Słupno

Czwartek

w godzinach 14 00 – 18 30

Gmina Łąck

 

Lokal w Hali Sportowej w Łącku,

ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck

 

Piątek

w godzinach 8 30 – 13 00

                                                                                  


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



RRiRG.6840.1.2016                                                                                                    Bielsk, 14.09.2016r.


I N F O R M A C J A

o wyniku przetargu ustnego nieograniczonego , który odbył się w dniu 6 września 2016r. w siedzibie Urzędu Gminy Bielsk, Plac Wolności 3A

 

Na podstawie par. 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (tekst jedn. Dz. U. z 2014r., poz. 1490.) podaję do publicznej wiadomości, informację o wyniku przetargu ustnego nieograniczonego:

 

  1. I publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości położonej w Smolinie, gm. Bielsk odbył się w siedzibie Urzędu Gminy w Bielsku , Plac Wolności   3A , sala 105,   o godz. 10ºº

 

  1. Przedmiotem przetargu według katastru nieruchomości i księgi wieczystej była nieruchomość oznaczona nr 110 o pow. 0,33 ha   w miejscowości Smolino, zabudowana budynkiem magazynowo-produkcyjnym z częścią socjalną, parterowym.

 

  1. Do przetargu zostały dopuszczone 4 osoby i jedna firma, 1 osoba, która wpłaciła wadium nie przybyła, 1 osoba nie została dopuszczona.

 

  1. Cena wywoławcza nieruchomości wynosiła   77.350,00 zł   – słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych, cena osiągnięta w wyniku przetargu wynosiła: 80.350,00 zł   – słownie: osiemdziesiąt tysięcy trzysta pięćdziesiąt   złotych .

 

 

  1. Nabywcą nieruchomości została ustalona Firma Handlowo-Produkcyjna „ELMET” z siedzibą w Smolinie

 

 

Komisja przetargowa :

 

1. Zofia Matyjasik

2. Urszula Kajkowska

3. Wanda Przemyłska


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


RRiRG.6840.1.2016                                                                                                                   Bielsk, 2.08.2016r.

 

WÓJT   GMINY   BIELSK

O G Ł A S Z A

publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż zabudowanej nieruchomości położonej w Smolinie, stanowiącej własność Gminy Bielsk.

 

I. Oznaczenie i opis nieruchomości.

Nieruchomość oznaczona nr geodezyjnym 110 o pow. 0,33 ha położona w Smolinie.   Działka     zabudowana jest budynkiem magazynowo-produkcyjnym z częścią socjalną, parterowym, murowanym, nie podpiwniczonym.

Stan techniczny budynku – dostateczny, konstrukcja budynku żelbetowa, fundamenty wykonane jako stopy fundamentowe, ściany wypełnione między słupami z elementów żelbetowych, dach dwuspadowy kryty eternitem, częściowo przecieka, są liczne ubytki. Nieruchomość nie jest utwardzona, ogrodzona częściowo płotem z elementów betonowych, częściowo siatką drucianą. Nieruchomość obecnie jest użytkowana. Do działki jest doprowadzona energia elektryczna i wodociąg.

Dla wymienionej nieruchomości jest prowadzona księga wieczysta Kw nr - PL1P/00130989/1 przez
VI Wydział   Ksiąg Wieczystych   Sądu Rejonowego w Płocku. Nieruchomość wolna od długów.

 

II. Na przedmiotową nieruchomość brak jest planu zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bielsk nieruchomość położona jest na terenach zabudowanych i preferowanych wg. dominującej funkcji dla obsługi mieszkańców. Nieruchomość obecnie jest użytkowana, prowadzona na niej działalność jest zgodna z jej przeznaczeniem. Na przedmiotowy teren nie była wydawana decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

 

III. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi: 77. 350 ,00 zł   – słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt   złotych

 

IV . Wysokość wadium   10 000,00 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych/

 

O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu , z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych – 773,50 zł /słownie: siedemset siedemdziesiąt trzy złote 50/100 /.

 

V.   Przetarg odbędzie się w dniu   6 września   2016 r,   o godz. 10ºº w Urzędzie Gminy w Bielsku – Plac Wolności 3A – w sali nr 105.

 

VI . W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, które są obywatelami Rzeczypospolitej Polskiej a w przypadku cudzoziemców posiadają zezwolenie na nabycie nieruchomości na terenie Polski wydane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji chyba, że na mocy odrębnych przepisów z uzyskania takiego zezwolenia są zwolnieni oraz jeżeli wpłacą wadium na rzecz Gminy Bielsk w gotówce najpóźniej w terminie do dnia 2 września 2016r. /włącznie/ na rachunek Gminy Bielsk w   Banku Spółdzielczym Mazowsze o/Bielsk nr  51904210710260016920000020 i przedłożą dowód wpłaty Komisji Przetargowej. W imieniu osoby prawnej może występować osoba na podstawie prawnego pisemnego upoważnienia.

VII. Wadium: 1.wniesione w pieniądzu przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości, 2.zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu z zastrzeżeniem pkt VIII ppkt1, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio: a) odwołania przetargu, b) zamknięcia przetargu, c) unieważnienia przetargu, d) zakończenia przetargu wynikiem negatywnym. Osoby biorące udział w przetargu, winny zapoznać się z przedmiotem przetargu przed jego rozpoczęciem, gdyż granice nabywanej nieruchomości nie będą wznawiane na koszt Gminy. Sprzedaż nieruchomości następuje wg danych ewidencyjnych.

VIII . Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.

IX. Cena osiągnięta w przetargu stanowić będzie cenę nabycia nieruchomości, którą nabywca winien wpłacić na konto Urzędu Gminy w Bielsku nr 30904210710260016920000010 przed podpisaniem aktu notarialnego, pomniejszona o kwotę wadium.

X . W przypadku uchylenia się nabywcy od zawarcia umowy notarialnej w terminie ustalonym przez Urząd Gminy wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy Bielsk.

XI. Koszty związane z podpisaniem umowy notarialnej obciążają w całości nabywcę nieruchomości.

XII . W przypadku zaistnienia uzasadnionej przyczyny, Wójt Gminy Bielsk zastrzega sobie prawo odwołania przetargu .

 

XIII. I nformacji na temat przetargu można uzyskać w Urzędzie Gminy w Bielsku /pokój nr 101- I piętro/ lub telefonicznie pod nr /24/ 26 50 106 - P. Zofia Matyjasik



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


RRiRG.B.6721.1.2016                                                                Bielsk, dnia 5 lipca 2016 r.

 


OBWIESZCZENIE

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu obrębu Bielsk oraz fragmentu obrębu Zągoty

oraz o przystąpieniu do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko

           

 

            Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2016 r. poz. 778 ) oraz na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r., poz. 353 z późn zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Bielsk uchwały Nr 113/XVIII/2016 z dnia 31 maja 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu obrębu Bielsk oraz fragmentu obrębu Zągoty.

           

            Jednocześnie zawiadamiam, iż w ramach przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu planu zostanie sporządzona prognoza oddziaływania na środowisko.

                       

            Każdy ma prawo składać wnioski do planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko w terminie do dnia 26 lipca 2016 r. Wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

 

            Wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy w Bielsku, 09 - 230 Bielsk, ul. Pl. Wolności 3A oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich podpisem elektronicznym na adres email: ug.bielsk@poczta.onet.pl .

           

Wnioski powinny zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres składającego, ich przedmiot oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczą.

 

            Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Bielsk.

 

Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Bielsku , 09-230 Bielsk, ul. Pl. Wolności 3A w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania.


                                                                                 Wójt Gminy Bielsk

                                                             Józef Jerzy Rozkosz

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


RRiRG.6840.1.2016                                                                                                                                                                                                                                                                                           Bielsk, 14.06.2016r.

 

    WYKAZ   NIERUCHOMOŚCI   STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ GMINY BIELSK, PRZEZNACZONEJ DO SPRZEDAŻY

                                                                        INFORMACJA

Wójt Gminy Bielsk na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2015r.,   poz. 782 z późn. zm.)     oraz Uchwały Nr 111/XVIII/2016 Rady Gminy Bielsk z dnia 31 maja 2016r. podaje do publicznej wiadomości Wykaz nieruchomości   stanowiącej własność Gminy Bielsk, przeznaczonej do sprzedaży                                                                                 

 

 

Położenie

nieruchomości

 

Oznaczenie nieruchomości

Pow.

działki

Opis nieruchomości

Przeznaczenie nieruchomości

Cena nieruchomości

 

Sposób zbycia

 

Smolino

 

Kw nr- PL1P/00130989/1 - dz. nr 110

 

0,33 ha

 

Działka       zabudowana budynkiem magazynowo-produkcyjnym z częścią socjalną, parterowym, murowanym, nie podpiwniczonym.

Stan techniczny budynku – dostateczny, konstrukcja budynku żelbetowa, fundamenty wykonane jako stopy fundamentowe, ściany wypełnione między słupami z elementów żelbetowych, dach dwuspadowy kryty eternitem, częściowo przecieka, są liczne ubytki. Nieruchomość nie jest utwardzona, ogrodzona częściowo płotem z elementów betonowych, częściowo siatką drucianą. Nieruchomość obecnie jest użytkowana. Do działki jest doprowadzona energia elektryczna i wodociąg.

 

    Na przedmiotową nieruchomość brak jest planu zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bielsk nieruchomość położona jest na terenach zabudowanych i preferowanych wg. dominującej funkcji dla obsługi mieszkańców. Nieruchomość obecnie jest użytkowana, prowadzona na niej działalność jest zgodna z jej przeznaczeniem. Na przedmiotowy    teren nie była wydawana decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

 

 

 

77 350,00 zł – słownie: siedemdziesiąt siedem trzysta   pięćdziesiąt złotych, w tym   36 300, 00 zł wartość prawa własności   gruntu.

 

W formie przetargu ustnego nieograniczonego

 

 

Osoby , którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust. 1 pkt 1 i pkt 2   ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2015r.,   poz. 782 z późn. zm.)   mogą składać stosowne wnioski do dnia
27 lipca 2016r.

 

Wykaz wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy na okres 21 dni. Informację o wywieszeniu tego wykazu podaje się do publicznej wiadomości przez ogłoszenie w prasie, a także zostaje umieszczony na stronie internetowej urzędu www.ugbielsk.bip.org.pl.

 

Dodatkowych informacji można uzyskać w pokoju nr 102, lub telefonicznie – nr tel. (24) 26 50 106 , upoważnioną do kontaktu jest Zofia Matyjasik .




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY ZBĘDNEGO SKŁADNIKA
RZECZOWEGO MAJĄTKU RUCHOMEGO


ogloszenie_o_sprzedazy_majatku_ruchomego_20.05.2016.pdf

wykaz_majatku_ruchomego_przeznaczonegp_dp_sprzedazy.pdf

protokol_z_przebiegu_przetargu.pdf  

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DECYZJA Nr. 46.2014.2014 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Budowa elektroenergetycznej linii kablowej wysokiego napięcia 110kV wraz z siecią teleinformatyczną relacji Żuromin - Plock

decyzja_46.2014.2015.pdf


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Informacja dot. wpisu do rejestru działalności regulowanej

informacja_dot._wpisu_do_rejestru_dzialalnosci_regulowanej_odpady_komunalne.pdf

Wniosek dot. wpisu do rejestru działalności regulowanej

wniosek_o_wpis_do_dzialanosci_regulowanej_odpady_komunalne.pdf

wniosek_o_wpis_do_dzialanosci_regulowanej_odpady_komunalne.docx