W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Bielsk

Plac Wolności 3a

09-230 Bielsk

 

Tel.  (24) 265-01-01

Fax  (24) 265-01-05

email: gmina@bielsk.pl

strona internetowa: www.bielsk.pl

 

NIP: 776-115-17-33

REGON: 611015566

Identyfikator gminy TERYT: 1419012

Adres elektronicznej skrzynki podawczej gminy
na platformie ePUAP: /opk6uq100y/SkrytkaESP

 

Obwieszczenie o wszczęcziu postępowania

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy RRiRG.S.6220.5.2024
Typ sprawy Ochrona środowiska
Rodzaj dokumentu wszczęcie
Data ważności ogłoszenia

Bielsk, dnia  25.06.2024 r.



RRiRG.S.6220.5.2024



OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania



            Zgodnie z art. 61 § 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), art. 74 ust. 3 tj. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) w dniu 25.06.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek 

Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku

ul. Bielska 57a, 09-400 Płock


w imieniu i na rzecz którego działa pełnomocnik

 
Artur Walczak

adres korespondencyjny: Transprojekt – Warszawa Sp. z o.o. ul. Koniczynowa 11, 03-612 Warszawa

w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko polegającego na 

„Rozbudowie ciągu dróg powiatowych: nr 2911W Goślice – Smolino – Sędek – Kłaki - Drobin i 2920W Opatówiec - Zagroba”  powiat płocki, województwo mazowieckie.

          

          Zgodnie z art. 64 ust. 1 oraz 74 ust. 3d ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia wydaje się po zasięgnięciu opinii i uzgodnień Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie Zarząd Zlewni we Włocławku oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Płocku. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii.

Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 4 ustawy o z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) w przypadku przedsięwzięcia wykraczającego poza obszar jednej gminy, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje wójt, burmistrz, prezydent miasta, na którego obszarze właściwości znajduje się największa część terenu, na którym ma być realizowane to przedsięwzięcie, po zasięgnięciu opinii wójta, burmistrza, prezydenta miasta właściwego dla pozostałego terenu, na którym ma być realizowane to przedsięwzięcie. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii.

Zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub innego postępowania dotyczącego tej decyzji przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego. Wobec powyższego strony w przedmiotowej sprawie będą zawiadamiane 
w formie obwieszczeń.  

W związku z powyższym na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 8) informuję, że strony postępowania mogą dokonywać przeglądu akt w sprawie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania tego przedsięwzięcia na środowisko i składać oświadczenia, wnioski oraz dokonywać innych czynności proceduralnych na każdym etapie postępowania.

Powyższe czynności mogą być wykonywane osobiście lub przez pełnomocnika w godzinach pracy Urzędu Gminy w Bielsku pokój nr 106 lub elektronicznie z wykorzystaniem podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego na elektroniczna skrzynkę podawczą z książką adresową 
ESP ePUAP to  /opk6uq100y/SkrytkaESP

 

Otrzymują:

1.     Artur Walczak
Transprojekt – Warszawa Sp. z o.o. ul. Koniczynowa 11, 03-612 Warszawa,
2.     Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 57a, 09-400 Płock,
3.     Wójt Gminy Staroźreby, ul. Płocka 18, 09-440 Staroźreby,
4.     Wójt Gminy Radzanowo, ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo,
5.     Sołtys wsi Goślice,
6.     Sołtys wsi Józinek,
7.     Sołtys wsi Leszczyn Szlachecki,
8.     Sołtys wsi Leszczyn Księży,
9.     Sołtys Wsi Smolino,
10.  Sołtys wsi Zagroba,
11.  Sołtys wsi Jaroszewo Biskupie,
12.  Biuletyn informacji publicznej;
13.  Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Bielsku;
14.  UG a/a.

Załączniki

Powiadom znajomego