W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Bielsk

Plac Wolności 3a

09-230 Bielsk

 

Tel.  (24) 265-01-01

Fax  (24) 265-01-05

email: gmina@bielsk.pl

strona internetowa: www.bielsk.pl

 

NIP: 776-115-17-33

REGON: 611015566

Identyfikator gminy TERYT: 1419012

Adres elektronicznej skrzynki podawczej gminy
na platformie ePUAP: /opk6uq100y/SkrytkaESP

 

Zapytanie w sprawie konieczności przeprowadzenia ooś

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy RRiRG.S.6220.2.2021
Typ sprawy Ochrona środowiska
Znak pisma RRiRG.S.6220.2.2021
Rodzaj dokumentu wszczęcie
Data ważności ogłoszenia

Bielsk, dnia   03.02.2021 r.



RRiRG.S.6220.2.2021



 

                                                                 Wg. rozdzielnika



 

Na podstawie art. 106 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 64 ustawy z dnia 03 października 2008r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 283) zwracam się z prośbą o wydanie opinii dotyczącej potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i ewentualnego zakresu raportu dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bielsk, gm. Bielsk” powiat płocki, województwo mazowieckie, które zgodnie z § 3 ust 1 pkt 73 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2019 poz. 1839):

- „urządzenia  lub  zespoły  urządzeń  umożliwiające  pobór  wód  podziemnych  lub  sztuczne  systemy  zasilania  wód  podziemnych, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 pkt 37, o zdolności poboru wody nie mniejszej niż 10 m3 na godzinę;”. 

 
Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 283) w niniejszej sprawie wydaje się po zasięgnięciu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, Mazowieckiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wódy Polskich.


Urząd Gminy w Bielsku informuje, iż dla przedmiotowego terenu zlokalizowanego w granicach administracyjnych Gminy Bielsk nie został sporządzony plan zagospodarowania przestrzennego. 

 
Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. Do terminów określonych w przepisach nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

W załączeniu:

·  karta informacyjna przedsięwzięcia; 

·  poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej przewidywany obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie,

· mapa w skali zapewniającej czytelność z przedstawionymi danymi z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, wraz z zapisem mapy w formie elektronicznej,

·  mapę, w postaci papierowej oraz elektronicznej, w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, o którym mowa w ust. 3a zdanie drugie, wraz z wyznaczoną odległością, o której mowa w ust. 3a pkt 1,

·  wypis z rejestru gruntów lub inny dokument, wydany przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalający na ustalenie stron postępowania, zawierający co najmniej numer działki ewidencyjnej oraz, o ile zostały ujawnione: numer jej księgi wieczystej, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie.

 

Otrzymują: 

1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska + (załączniki)
    ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa ;
2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Płocku + (załączniki)
    ul. Kolegialna 20, 09-402 Płock;
3. Dyrektor Regionalny Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie,
   Zarząd Zlewni we Włocławku + (załączniki) ul. Okrzei 74a, 87- 800   Włocławek;
4. Maciej Dzikowski, Dyrekcja Inwestycji w Kutnie Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 10A, 99-300 Kutno;
5. Sołtys Wsi - tablica ogłoszeń sołectwa;
6.   Biuletyn informacji publicznej;
7. UG a/a.

Powiadom znajomego